Salgs- og handelsbetingelser
Webshoppen badenymfer.dk drives af virksomheden Attraktia v/Anette Lind
Generelle oplysninger
Attraktia
Birkhøjterrasserne 456D
3520 Farum
CVR nr.: 20147083
Telefon: 27114808
Email: anette@attraktia.dk
Priser
Hos Attraktia er alle priserne i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte varer.
Betaling
Attraktia modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og Mobilepay. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.
Levering
Vi sender til hele Danmark. Vi leverer ikke til udlandet og ikke til Færøerne og Grønland. Levering koster 39,- kr. Varer vil som udgangspunkt blive leveret på adressen der angives ved bestillingen eller til pakkeshop (hvis pakkeshop ønskes skal du anføre det i bemærkninger ved bestilling). Dine varer sendes med forskellige leverandører, fx. Bring, DAO, Postnord, GLS. OBS: I få tilfælde kan pakkeleverandør vælge ikke at levere til din hjemadresse, men til pakkeshop. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.
Der leveres varer alle ugens dage. Leveringstid afhænger af hvilken vare du bestiller. Hvis varen er på lager hos Attraktia vil din vare vil blive leveret 2-4 hverdage efter bestillingen. For øvrige varer gælder, at disse skal bestilles hjem fra udlandet og leveringstiden vil derfor være op til fire uger. For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. Attraktia vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang, hvis der er fejl på varen. Ellers skal køber selv betale returomkostninger – se under afsnittet fortrydelsesret.
Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten sendes til:
Hvis du sender med GLS: Brug venligst pakkeshop Q8, Frederiksborgvej i Farum.
Hvis du sender med dao eller Postnord: Send til:
Attraktia v/Anette Lind
Birkhøjterrasserne 456D
3520 Farum
Mobil 27114808
Mail: anette@attraktia.dk
Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.
Refusion
Hvis der er tale om refusion, overføres beløbet via Mobilepay på samme nummer du har angivet ved bestilling.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag;
- Hvor du modtager ordren.
- Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis eller af flere omgange.
- Får det sidste parti, eller sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om aftale af levering af varer der består af flere partier/dele.
- Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
- Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter du har modtaget varen og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på anette@attraktia.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Ønsker du at sende varen retur til os, skal du først kontakte os inden du sender sender varen retur.
Hvis du sender med GLS: Brug venligst pakkeshop Q8, Frederiksborgvej i Farum.
Hvis du sender med dao eller Postnord: Send til:
Attraktia v/Anette Lind
Birkhøjterrasserne 456D
3520 Farum
Mobil 270114808
Mail: anette@attraktia.dk
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.
Varer undtaget fortrydelsesretten
Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:
- Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
- Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er brudt efter leveringen.
Returnering
Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du skal selv afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller en seddel påført ordrenummer. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Varens stand ved returnering
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, det ovenfor beskrevet, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet – af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.
Tilbagebetaling
Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os retur.
I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købs-beløbet.
Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes samlet købsbeløb (inkl. forsendelse) uden unødig forsinkelse og senest 4 dage fra den dato, hvor vi har modtaget varen retur fra dig. Tilbagebetaling gennemføres med Mobilepay på samme nummer du angav ved bestilling.
Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse
Oplysning om hvad du har købt
Vi behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for Attraktia. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.
Klagemuligheder – oversigt og links:
Hvis der opstår problemer, vil badenymfer.dk gøre alt for at vi finder en løsning. Hvis dette mod forventning ikke lykkes, kan du klage over et produkt, købt i vores webshop, til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: anette@attraktia.dk